isasjosten.blogg.se

allt eller inget

En tisdag

Kategori: Allmänt

Imorse kom jag hem från min minisemester och om det var något jag längtat efter så var det att få röra på mig, så gick en PW med tung baklast till morsan längs Årstaviken.
 
 
 
Hade på mig mina snabbaste shorts. De är så lätta att de inte ens känns att man har något på sig. Skönt tänkte jag. Mindre skönt när jag märkte att känslan var ett faktum och att jag faktiskt visade halva rumpan. Hur svårt ska det vara att hitta bra shorts?
 
 
Fick frukost hos morsan. Hon kan sina grejer om man säger så och har ni inte testat melon och kaffe så testa. De liksom "gifter" som Morberg skulle sagt.
 
 
Hann leka lite med lillgrodorna. Här gör vi plankan. Sen var jag tvungen att springa till min kompis frans-Wanda för att fixa flirtfjunen och när de var klara (och lika snygga som alltid för Wanda är bäst) promenerade jag till Spårvagnshallarna för lite GRIT Strenght.
 
 
Till vänster ser ni chipsmongot, till höger Stark-Elin. Bilden är snodd av duktiga Annica. Efter en skön promenad hem var tanken att jag skulle hitta på något kul men om det är något som ger mig lika mycket panik som en svärm fiskmåsar är det att vakna upp i ett kaos så därför tog jag tag i mig själv och styrde upp. Och förresten känner jag mig ändå ganska nöjd med den här dagen som den är och imorgon kommer jag att känna mig ännu nöjdare när jag vaknar i en städad lägenhet med noll smutsiga kläder i tvättkorgen. Det ni. Sov gott.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

isasjosten.blogg.se