isasjosten.blogg.se

allt eller inget

Examen

Kategori: Allmänt

Idag är det en stor dag i mitt liv för imorse, klockan 10.30 för att vara exakt, lade jag och Oliver fram vår kandidatuppsats. Jag tror att jag var alldeles för trött för att vara nervös och även om det som vanligt slank ut en del svordomar och uttryck som kanske inte lämpar sig jätteväl under en framläggning av en kandidatuppsats gick det i det stora hela bra. Jag kan väl inte hjälpa att jag är uppvuxen med en pappa som pratar norrländska, en morfar som eter rekor istället för att äta räkor och en mamma som slangar av på skånska och italienska när hon får lust. Det blir som det blir helt enkelt och om jag ska vara ärlig är jag glad att jag ens kan prata.
Klockan 11.15 fick vi veta att vi var godkända och därmed har vi på sätt och vis tagit vår examen. Hur man firar sin examen? Med en megablöt BodyCombat, PPP (Pasta-Pesto-Pinjenötter) och lakritsglass. I och för sig blev det ingen glass och vad som hände jag vi låta vara osagt men jag hörde på omvägar att någon visst råkade glömma glassen i micron i 3 minuter istället för 30 sekunder. Jäkla pucko.
Nu kanske ni tror att jag har gått och drabbats av träningsfrenesi, och ja det har jag väl visserligen men jag ska också fira som normalt folk gör, men inte förrns imorrn eftersom allt inte är klart ännu.
 
 
PPP, eftersom Ica Kvantum tyckte jag skulle köpa pinjenötter
 
 
Precis så som jag känner mig för tillfället. Rätt ful men jäkligt lycklig.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

isasjosten.blogg.se