isasjosten.blogg.se

allt eller inget

Livet ur en iPhone

Kategori: Allmänt

Dagarna bara springer förbi och jag har sämre fantasi än någonsin. Det råder syrebrist i hjärnan och jag misstänker att det beror på alla GRIT-pass jag springer på i kombination med den lilla sömn jag får som ett resultat av att jag ännu inte hunnit sätta upp en rullgardin, men om det är något jag hinner med, iallafall ibland, så är det att fota små ögonblick i vardagen. Såhär ser min bildström ut från veckan som gått:
 
 
1. Köttbullelunch på IKEA. Om det var ponny eller kossa har jag ingen aning om men det gick upp för mig att köttbullar är Sveriges mest överskattade maträtt. 2. Min lillabror i Gustavsbergs Centrum som vi förövrigt konstaterade måste vara en av Stockholms mest deprimerande platser. 3. Mormor och morfar var på fikabesök hos mig. Inga ord kan beskriva min kärlek till dem. 4. Resultatet av vår IKEA-shopping. Två vagnar och en vagn. Hur summan landade i nivå med en semester till Mexico har jag ingen aning om. Allt är ju så himla jättebilligt när man slänger ner det i vagnen men blir liksom dubbelt så dyrt när man går där ifrån. 5. Topp tre-bästa frukostarna i år. Sommar liksom. 6. På en båt.
 
 
7. En mamma på ett landställe. 8. Hittade pappas gitarr på landet. 9. En jag på en brygga. Gillar bryggor...
10. Två brödskivor, skagen, citron och en trött dillkvist. Men ändå det godaste jag ätit på hela veckan. 
 
Alldeles nyss kom jag hem från en dubbel som jag trodde skulle bli en näradödenupplevelse men som faktiskt var ganska perfekt, bortsett från att jag var tvungen att nödlanda i sängen när jag kom hem. Just nu ligger jag  och tittar på någon som lagar mat. Till mig. Herregud ibland slår önskan in.
Ha en härlig kväll.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

isasjosten.blogg.se