isasjosten.blogg.se

allt eller inget

Hej på en stund

Kategori: Allmänt

Alltså. Det här med sommar, jag kan inte få nog. Senaste dagarna har varit precis som dagar ska vara. Jag har endast hängt runt och gjort sånt jag haft mest lust med. Glidit runt i träningskläder på dagarna, ätit glass, tränat lite då och då och kanske klämt en flaska bubbel nån gång ibland (bara för att jag kan). Skitit i att duscha och gå och lägga mig direkt efter och istället landat på lite bryggor och tittat på folk som badat. Cyklat i terräng som en blådåre och ätit grillat. Gårdagens combat var den absolut roligaste på länge. Ingen AC, seriös syrebrist och skakiga armar men fan (och nu svär jag igen, sorry Uffe), vilken energikick just den klassen är. Nu sitter jag på ett soldäck med hela tjocka släkten. Imorgon vaknar jag i Estland. Snälla sommar ta aldrig slut.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

isasjosten.blogg.se