isasjosten.blogg.se

allt eller inget

Midsommar

Kategori: Allmänt

Så var en av mina kanske allra mesta favorithelger förbi och det är med både glädje och sorg som jag säger hejdå till midsommar 2013 och välkommen till fortsättningen på sommaren och de mörka(re) kvällarna som följer med det. Jag har haft en alldeles fantastisk midsommar, och även om jag lyckades slockna under min favoritdel i firandet (femkampen vad annars) så är jag rätt nöjd med dagen ändå. Vi har poolbadat både med och utan kläder, ätit brassesill, currysill och mormorssill, skrattat, druckit Hallands, sjungit högt och fult och ätit kanske femton ton grillat kött. Precis som man ska när det är midsommar. Att jag känner mig som en utbankad och benfri köttbit idag är med andra ord helt okej. Det är förövrigt minst lika okej att mina kompisar har beställt femton pizzor hit nu...

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

isasjosten.blogg.se