isasjosten.blogg.se

allt eller inget

Helgen som gått

Kategori: Allmänt

Herregud vilken lång helg det har varit. Det här med examen alltså. Jag tror jag är för gammal för sånt där. Iallafall firandet av en examen för efter den här helgen känner jag mig som en 94 år gammal snigel. Långsam, seg i huvet, svettig och mjuk. Idag när jag fick lite bråttom och började springa kändes det som att jag dallrade mer än en fransk bulldog i snålbåst (det ser sjukt kul ut förövrigt). Det var alltså med glädje jag tog emot förslaget om att gå en PW istället för att jogga idag innan pumpen, som (igen) förövrigt var en av de jävligaste pumpklasserna jag varit på, fast på ett skönjävligt sätt. Jag trodde jag skulle falla ihop i en hög flera gånger. Eftersom skallen inte är med mig släpper jag en liten bildbomb från de delar av helgen där jag hade tid att ta upp mobilen och fota, dvs typ två gånger.
 
 
Bilden längst upp till vänster är på min favoritkille i hela världen. Det är förövrigt samma kille på bilden under. Bilden längst ner till vänster tog jag bara för att jag vet inte i söndags. Bilden längst upp till höger är på min bästa kompis. I Lördags åkte jag förbi henne och hängde lite i solen innan jobbet. Egentligen skulle vi bada, men vi hade så mycket att prata om att vi glömde bort det.
 
 
Min lilla lägenhet har förvandlats till ett växthus. Jag fick så många blommor igår. Jag älskar det. Bilden uppe till höger är ingen blomma, det är bilden på min middag som ser ut som något katten hostat upp. Visserligen var det gott men det där med att laga snygg mat har aldrig varit min grej. Inte att steka omelett heller.
 
Nu ska jag göra något jag inte gjort på flera månader, nämligen gå och lägga mig innan klockan tio. Kalla mig kärring. Sov gott!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

isasjosten.blogg.se