isasjosten.blogg.se

allt eller inget

Sommarlov

Kategori: Allmänt

Det var längesen jag hade ett riktigt sommarlov, men tydligen har jag något slags sådant nu och jag vet inte varför men det känns lika bekvämt som obekvämt. Jag vet liksom inte vad man gör när man har sommarlov och den rastlöshet jag tror att jag kände som snorig innersstadsunge i början av varje sommar på 90-talet tror jag att jag känner just nu. Jag har lite svårt att ta ledigt och på tre dagar har jag städat och tvättat som om det gällde liv eller död. I och för sig har jag bockat av en del saker som finns på min Jag-gillar-att-göra-lista också. Jag har hängt med människor jag tycker om, ätit glass varje dag, tränat massa, sovit i solen och gått ett par trevliga powerwalks men utan att känna mig helt ledig. Hur gör man egentligen för att ta sommarlov på riktigt? Jag kanske har blivit för gammal...
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

isasjosten.blogg.se