isasjosten.blogg.se

allt eller inget

Torka

Kategori: Allmänt

Hej och ursäkta, men jag har drabbats av den berömda bloggtorkan. Jag tror att C-uppsatsskrivandet lyckats döda den lilla lust och kreativitet jag en gång kände och hur jag än gör så blir det bara totalkassa blogginlägg utan varken mening eller innehåll. Jag har lovat mig själv att aldrig bli en "Hej idag har jag rastat Rocko, shoppat ekologiskt sjögräs och varit på PW med mina nya rosa öronmuffar-blogg" men har känt att varje inlägg jag skrivit blivit just så. Därav har jag vänligt men bestämt tryckt på deleteknappen och bestämt mig för att göra ett nytt försök imorgon, men imorgon har blivit imorgon varje dag och så har det helt enkelt inte blivit något alls. Så förlåt. Jag håller på att leta inspiration för fullt, och lovar. Imorgon.
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

isasjosten.blogg.se