isasjosten.blogg.se

allt eller inget

20:e gången gillt

Kategori: Allmänt

Idag mina vänner är det en stor dag för lilla mig. Klockan 10.22 imorse satte jag punkt för min 20:e och sista salstenta innan examen. Känslan när man satt punkt på en salstenta är ungefär densamma som om man blivit satt i tortyrkammare med övriga studenter, trott man skulle dö för att sedan lyckas ta sig ut med livet i behåll (otroligt befriande är orden jag söker). När man satt punkt på sin sista salstenta blir därmed otroligt befriande upphöjt i två miljarder - FÖR skönt. Firade med en najs thailåda och ett ubernajs glas bubbel hemma hos min kompis Oliver, nu ska jag fortsätta kalasa på denna känsla fast i något mer fysisk tappning med lite Bodypump med min andra kompis Nisse. Tackar han där uppe för en hittills riktigt bra start på veckan.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

isasjosten.blogg.se