isasjosten.blogg.se

allt eller inget

Årets sista Bodypump

Kategori: Träning

Klockan 16.30 idag gick stapeln för årets sista Bodypump, och det ville man ju inte missa. Det var helt enkelt bara att masa sig ur soffan och kriga på sig fantomen-tightsen. Dagen till ära fick jag även med mig Kajsa och såhär med facit i hand kan jag säga att jag kanske borde låtit bli för med tanke på de tvåsiffriga antal shots hon drog i sig igår är det ett under att hon fortfarande lever även om hon var vit i ansiktet efter benlåten, grön i ansiktet efter bicepslåten och apatiskt utslagen på golvet innan stretchen. Jag mådde desto bättre och tog i för kung och fosterland och känner att nu är jag tamejfan het på gröten. 2013 blir mitt träningsår och om man ska se något positivt ur 2012 så är det den träningsskjuts jag fått under hösten, så tack kroppen, tack knoppen, och tack till Sats bästa instruktörs-Elin som avrundade 2012 på detta sätt! Nu ska jag se till Kajsa. Hon kräks blod trodde hon men det var visst bara ketchup.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

isasjosten.blogg.se