isasjosten.blogg.se

allt eller inget

Att våga möta sina rädslor (medium light version)

Kategori: Allmänt

Idag är det sista dagen på året och då tycker jag att det är läge att ta tillfället i akt och reflektera över sig själv och året som gått. Jag har tänkt en massa och en sak som jag är fruktansvärt dålig på är att utmana mig själv och våga göra sånt som är lite läskigt. Den där trygghetszonen är himla bekväm och det är väl just det som är det dumma egentligen. Därför passade jag på att göra något som jag egentligen tycker är skitläskigt, men inget man kan dö av. Jag gick på en dansklass helt själv - och dra mig baklänges - det var jävligt roligt faktiskt. Och Ja jag måste sett för jäkla rolig ut också. Men framförallt var de skönt att känna att det faktiskt inte var så farligt, utan till och med något jag skulle kunna tänka mig att göra igen. Så 2012. In your FACE. Nu lämnar jag dig bakom mig. Och dansar in i 2013.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

isasjosten.blogg.se