isasjosten.blogg.se

allt eller inget

Fuck cancer

Kategori: Allmänt

Jag är väldigt dålig på att skriva om allvarliga saker, så ska fatta mig kort. Cancer är en förjävlig sjukdom som jag tror att alla på något sätt någon gång varit i kontakt med. Forskningen går framåt och betydligt fler liv räddas än för bara något årtionde sedan, men vi är långt ifrån framme och fortsatt stöd till forskningen behövs i stor utsträckning. Under den senaste tiden har sjukdomen gjort sig påmind på flera ställen i min vänskapskrets. Senast idag drabbades en kusin till min allra bästa vän av elakartad hudcancer.
 
ungcancer.se är en hemsida där unga cancerdrabbade och utomstående kan mötas och få ta stöd och del i varandras historier. Man kan även besöka hemsidan för att hjälpa till antingen genom att ge ett bidrag eller genom att kanske passa på att handla några julklappar i deras webshop. För leverans innan jul är det senast den 16 december som gäller, så in och handla på en gång. Klicka på bilden för att komma till sajten.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

isasjosten.blogg.se