isasjosten.blogg.se

allt eller inget

Helgen i bilder

Kategori: Allmänt

 

Så har man blivit snuvad på årets första riktiga vinterhelg. Fy satan vilka endorfiner man får av snön, jag älskar den. Tyvärr har inte kroppen hållt med humöret för den här helgen sa den stopp och belägg, så denna helg har gått i vilans tecken, så gott som jag kunnat. 

I Lördags tog jag och bästa Nisse en vinterpromenad runt Årstaviken. Jävligt vackert var det. Han gör sig dessutom läskigt bra på bild den där, till skillnad från den folkskygga pingvinen där nere i vänstra hörnet som proppat kinderna fulla med nötter.

 

 
På kvällen vankades det födelsedagskalas för mami, och som det smartskaft man är glömde jag hennes present hemma på köksbordet. resten av bilderna är ifrån idag. Bara utfyllnad med andra ord. Resten av kvällen spenderades nämligen i baren (på insidan då).

Imorse vaknade jag redan klockan nio och fyrtiofem minuter senare hämtade bästis upp mig så åkte vi till Hökis och åt adventsbrunch. Magik i kubik typ.

Resten av dagen har jag tampats med tvätt, och tandvärken från Mordor, och har därmed vilat lite till.

Nu är det färdigvilat känner jag, imorgon drar vi i livsspaken igen och trycker gasen i botten för det här med att vila, det är nog inte min grej ändå.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

isasjosten.blogg.se