isasjosten.blogg.se

allt eller inget

inget galej för mej nej

Kategori: Allmänt

Den här lucian har varit den minst lucia-aktiga lucian i hela mitt lucialiv. Dagen har faktiskt sprungit förbi utan att jag ens hunnit säga varken tomte eller pepparkaka. Något glitter har jag inte sett till och jag har absolut inte ätit en endaste liten lussebulle. Lite tråkigt nu på kvällen kan jag tycka men spillerill, jag kan väl sjunga luciasånger imorrn liksom. Julen är inte slut än. Tyvärr var jag tvungen att tacka nej till kvällens stökigheter som mina vänner skulle på, men jag misstänker att om jag skulle halka mig ut på stan ikväll så skulle första ronden mellan mig och förkylningshäxan antagligen avgöras ganska snabbt, och inte till min fördel då. Dessutom är det tentatider kryddat med grupparbeten, deadline för C-uppsatsämne, presentationer och dessutom jobb på det. Inte läge helt enkelt. Powerstep-pass, stark mat, ansiktsmask, litervis med te och en film får sammanfatta min kväll. Och jag är faktiskt helt okej med det med.
 
Puss på er!
 

 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

isasjosten.blogg.se