isasjosten.blogg.se

allt eller inget

Plopp Kärlek

Kategori: Allmänt

Det blir lite mycket testa nu men det kan också bero på att dessa mellandagar har varit fullproppade med myskvällar och "dagen-efter-dagar" vilket alltid innebär kopiösa mängder med choklad och andra nyttigheter. Idag hittade vi denna lilla sötsak vid kassan, och jag vet inte vad som hände men den tog ett segerskutt rätt ner i kundkorgen och eftersom att vi är svaga för kärlek så hade varken jag eller Jossan mage att lägga tillbaka chokladbiten i hyllan. Vi var helt enkelt tvungna att testa, som vanligt. Faktum är att vi var så ivriga att testa att vi slet upp chokladen som två brunstiga hyenor innan vi ens kommit utanför affären och det skulle jag inte ha gjort för Plopp Kärlek må vara kärleksfylld men den vet ta mig tusan inte hur man tillfredställer munnen. Jag tviade, spottade, fräste och var närpå att börja gråta illasmakande besvikelsetårar. Jossan däremot hamnade i chokladhimlen och jag vet inte om det beror på att hon är bakfull eller om hon glömde smaklökarna där hon sov inatt men av det "mmmm...-et" hon lyckades stöna fram att döma tyckte hon att det var jäkligt gott. Plopp Kärlek får av mig två tuggade och utspottade minustoasts, och vad ni än gör: Köp och dö inte.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

isasjosten.blogg.se