isasjosten.blogg.se

allt eller inget

Julhelgen

Kategori: Allmänt

Så har årets mättaste helg spatserat förbi och även om helgen som gått varit fylld med mys, mat och kärlek tycker jag att det ska bli ganska skönt med lite vardag och rutiner igen. Julaftonen började egentligen redan i Söndags då jag och en herrans massa människor spelade julklappsspelet och drack sjukt stark glögg hemma hos två vänner. Och vilket spel hörrni. Det borde alla spela på jul för där har man verkligen chans att lära känna sin giriga sida lite bättre. Det slutade med ett krig om en ganska ful fonduegryta som jag och Jossan självklart ändå stal ur Mattias baklucka när vi åkte hem.
Julafton firades med värsta bästa släkten på Odenplan och Juldagen med spelkväll på Hökis. Idag har jag lyckats ta mig till gymmet för första gången efter förkylningen och det gick förvånansvärt bra. Kom alldeles nyss hem från en tredje julmiddag hos föräldrarna och nu är jag klar med julmaten för i år. Ska bara ta en sista pepparkaka först...
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

isasjosten.blogg.se