isasjosten.blogg.se

allt eller inget

Lördag

Kategori: Allmänt

Men herregud vad jag älskar helgen! Synd att den springer förbi så snabbt bara. Imorse var gamla lördags-Isa tillbaka. Jag flög ur sängen och tog mitt privatplan till Japan där jag stannade till och gjorde några schyssta solhälsingar på en strand för att hylla solen som sken så fint imorse. Ungefär. Eller så flög jag ur sängen för att studsa iväg till busshållplatsen och åka till Älvsjö för att vara med på Lördags-pumpen. Men jag är minst lika glad för det för enligt mig finns det inte något bättre sätt att kickstarta igång helgen på. Lördagspasset börjar bli lite av en veckofavorit och det roligaste av allt är att man får kvitto på att man blir starkare för varje vecka. Idag verkade dock mina axlar ha ballat ur för de kändes klenare än en nerbantad barbiedocka. Märkligt det där, hur det kan svänga från dag till dag.
 
Nu ska jag fila mina lilltånaglar, läsa senaste numret av Frida och svänga ihop lite overnight oat och dricka lite kokosvatten. Eller inte. Ska djupdyka ner i kursboken, dricka julmust och klämma några lussebullar till.
Ha en fin lördag.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

isasjosten.blogg.se