isasjosten.blogg.se

allt eller inget

Måndagspump och köttfärspaj

Kategori: Allmänt

Kunde inte tänka mig ett bättre slut på början på veckan. Fick bättre muskelkontakt än vanligt och kände att det är dags att öka lite till nu, kom hem och möttes av en odör som fick mig att falla in i något slags hypnotiskt tillstånd. Min sambo är väldigt bra på att träffa rätt när det gäller matlagning. Det råkar liksom alltid bjudas på det man är sugen på. Idag vankades det tacopaj, och nu ligger vi i matkoma och ska kolla på någon svensk film som heter "kyss mig". Synd bara att det är tomt på testosteron i lägenheten. Bjuder på lite dagsform och en middagsbild, och imorgon ska jag försöka klämma fram ett inlägg som handlar om min träning, tankar och mål kring den. Sov gott!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

isasjosten.blogg.se