isasjosten.blogg.se

allt eller inget

Myror i brallan

Kategori: Allmänt

Det finns inte mycket man kan hitta på när man går på fysiskt lågvarv i en lägenhet på knappt 60 kvadrat. Nån bild på mig själv tänker jag inte bjuda på eftersom att jag ser nästan lika motbjudande ut som en kille/pojke/man med pubistofs i nacken. Mat-tips fungerar heller inte eftersom att det närmsta jag kommit matlagning under dessa två dagar har varit att koka varma koppen och stoppat in en gammal matlåda i micron. 
Att skriva om träning är nog svårast eftersom att jag känner mig som en 102 år gammal sköldpadda för tillfället. Svårt att hitta inlevelsen liksom. Något jag däremot orkat med är att bädda sängen.
 
Syns det att jag har tråkigt?

Kommentarer

  • Bästis säger:

    fantastiskt bäddat! blir så stolt över dig;)

    Svar: tack <3
    isasjosten.blogg.se

    2012-12-20 | 13:50:30

Kommentera inlägget här:

isasjosten.blogg.se