isasjosten.blogg.se

allt eller inget

Nyårslistan 2012

Kategori: Allmänt

Hur har ditt 2012 varit?

Helt ärligt så har stora delar av 2012 varit förjävliga. Sen har vissa perioder varit bättre och sommaren till exempel var helt fantastisk men sammantaget skulle jag kalla 2012 för ett jävla skitår som jag mer än gärna lämnar bakom mig.

 Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?

Jag åkte på min livs första solo-semester, tatuerade mig, började blogga, blev blodgivare, slutade röka och lärde mig att spela gitarr.

 

 Har du några nyårslöften?

Nej, jag vill ha ett kravlöst år, däremot har jag ett par konkreta mål men de pratar jag inte högt om för att de ska vara - just - kravlösa.

 Vilka länder besökte du?

Var i alperna och sen åkte jag till Mallis tre gånger i somras.

 Blev du kär i år?

Njaee.

 Bästa minnet från 2012?

Den ljusa sommarkvällen på Långholmen när jag och Jossan såg Melissa Horn. Det var fint. Eller midsommarafton på Öland för vi hade så himla himla roligt. Eller en kväll när ett gäng vänner kom hem till mig och fikade och fikat övergick i grillning på taket, middag och spontanfest med massa dans i köket till sent på natten. Eller dagarna på Kallis i somras. Då var man hög på livet. Hela sommaren var egentligen helt jävla underbar.

 

 Var det mest lugna hemmakvällar eller vilda partykvällar?

Snackar vi årets första halva måste jag erkänna det sistnämnda. Upphöjt i tusen. Årets andra halva har varit lite lugnare.

 Favoritprogram på TV?

Torka aldrig tårar utan handskar var en TV-serie som grep tag om mig. Sen gillade jag ”Nybyggarna” väldigt mycket.

 Hur firade du din födelsedag?

I flera dagar. Starkaste minnet var presenten jag fick av bästa tjejkompisarna. Jag blev kidnappad och landade på Club Privé där en praktiskt taget naken strippa hade privatkurs med mig. Sen fick jag uppträda för dem. Det var den sjukaste presenten jag någonsin fått.

 Vem/Vilka saknade du?

Vissa vänner man kommit på kant med eller helt enkelt inte hunnit träffa lika mycket.

 Hur många kysste du?

Några stycken.

 Vad ser du mest framemot med år 2013?

Att ta min examen, börja på mitt nya jobb och fokusera på träningen.

 Ogillar du någon nu som du inte ogillade i början av året?


Ja, det gör jag faktiskt. Ogillar personen ganska mycket dessutom.

 Årets bästa film?

Är ju en sucker för Twilight-sagan och eftersom att år 2012 enligt mig inte bjöd på nåt speciellt när vi snackar film så utser jag Breaking Dawn till årets film – för mig.

 Vad fick dig att må bra?

Träningen, solen, fina vänner och familj.

 Vad fick dig att må dåligt?

Konflikter med såna jag bryr mig om, alkohol och mitt gamla jobb.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

isasjosten.blogg.se