isasjosten.blogg.se

allt eller inget

Powersmoothie vol 2

Kategori:

Rejvstartar denna andra vecka in i julemånaden med en grön sköning. Ni vet vad som gäller om man misslyckas va. Inget magplask och "åhå vad dåligt det gick åhå vad synd det är om mig åhå jag är så misslyckad ska nog gå och ta en chokladbit till". Rak höger på den för gör om och gör rätt heter det. Och lyckas man går känslan att mäta med en nedgraderad version av att ha nailat uppkörningen (kan jag tänka mig). Då får man äta en tryffel eller två.

Mina tryfflar vart tyvärr inte lika fina men herregud min jesus det var matporr på den allra heligaste nivå och jag hamnade i ett sorts gastronomiskt paradis. Apelsin och start var det i dom. Synd att de inte är några fitnesstryfflar bara för det blir liksom plus minus noll-effekt när det kommer till de där rutorna vi snackat om (på magen inte maraboukakan). Men vad fasen gör det när det är jul?

 

Se så fint det blev. 

 

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

isasjosten.blogg.se