isasjosten.blogg.se

allt eller inget

Snökaos I <3 you

Kategori: Allmänt

Tack kära snökaos för att du är så mysig, och tack söta rara SL för att jag inte kunde ta mig till min fantastiskt roliga föreläsning imorse så att jag tvingas vara kvar i stan och mysa på ett café och hinner få naglarna gjorda och träna i lugn och ro.
 Är ni också insnöade och vill hitta på nåt skoj ska jag passa på att tipsa om Jenna Jamesons "Att älska som en porrstjärna" på talbok, för förståndshandikappade.
Jag och Jossan lyssnade på första kapitlet som godnattsaga igår och som godnattsaga kan jag dessvärre inte rekommendera talboken för den kommer att resultera i gråtskrikskrattattacker och skytteltrafik till toaletten för att man kissar på sig, ungefär. Är jag taskig nu? Inte menat så iallafall. Har bara en fruktansvärt barnslig humor.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

isasjosten.blogg.se