isasjosten.blogg.se

allt eller inget

TKO

Kategori: Allmänt

Har redan intagit ryggläge och det är teknisk knock out där uppe någonstans nu. Idag skakade jag som en rädd hundvalp på pumpen men tog i för konung och fosterland och grimaserade värre än en spyfärdig orangutang så kunde inte vara mer nöjd ändå. Lassade på några kilo extra på benlåten och kände mig stolt och bröstade upp mig (bokstavligt talat) på bröstlåten men det fick mig snarare att framstå som en pajas. Det blev för tungt helt enkelt. Nu är det bingen bums som gäller, ska nämligen upp olagligt tidigt imorgon bitti för att sedan ta itu med den här veckan som är mer fullspäckad än de senaste årets 53 veckor tillsammans. Beslut av den lite större kalibern ska fattas mellan veckans alla bestyr och gud hjälpe mig om inte knoppen skärper sig lagom tills imorgon.
 
 
 
Nu ska jag hoppa i säng med min sambo. Man får tolka det som man vill.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

isasjosten.blogg.se