isasjosten.blogg.se

allt eller inget

...

Kategori: Allmänt

Är helt mållös efter kvällens pump. Innan passet frågade instruktören mig vad jag tyckte om den nya koreografin eftersom jag var med och körde några nya låtar på premiären i lördags. Stark och muskulös som man är svarade jag självklart precis som det var. Låtarna var skitenkla och något jag kunnat göra samtidigt som jag ligger i sängen och pillar mig i naveln... Typ. Eller nej.. Kanske så sa jag inte men jag sa ändå att jag tyckte att flera av låtarna kändes lättare än förra programmet. Och OJ vad jag hade fel. Jag fick skämsigt äta upp mina ord och tugga dom innan de satte sig i halsen på mig för att nära vilja få mig att kräkas. Det här var ta mig tusan det tyngsta pump-passet jag tagit mig igenom och då pratar vi ett par hundra. Muskelsjälvförtroendet fick en rejäl slägga i mellangärdet och jag kved, gnydde, tjöt och tyckte allmänt synd om mig själv. Men satan vad de följande 3 månaderna kommer att göra en stark och jag kan inte komma ifrån att känslan efter passet nog var en av de bästa - av alla de hundratals pumppass jag tagit mig igenom.

Vanligtvis har jag sällskap av min killkompis Nisse på måndagarna men idag missade han passet. När jag på telefon berättade om vad han missat fick jag ett mms en timma senare, han känner konkurrens den där karln. Det tar jag som en komplimang :)

Dagens lärdom: Kaxighet varar kortast och att sparris på burk är jätteäckligt!

Kaxfröken innan passet. 

Död inte så kax-fröken med minuspoäng på muskelsjälvförtroendekontot

Kax-Nisse

Kommentarer

  • Britta säger:

    Meeen vilken fin troja....ere CalvinKlein elluur??

    Svar: men hur tusan kunde du räkna ut det? konstigt har bara tänkt på att hela skärholmen springer runt i CK nuförtiden. varför?
    isasjosten.blogg.se

    2012-11-28 | 14:28:23

Kommentera inlägget här:

isasjosten.blogg.se