isasjosten.blogg.se

allt eller inget

G.Ä.Z.P

Kategori: Allmänt

Jag är så trött att jag nästan vill ta livet av mig (ta det med en nypa salt). Jag har på fullblodigt allvar aldrig upplevt den här typen av trötthet, trots att jag när jag var lite yngre ibland inte sov en blund på två dygn.
När jag kom hem vid 13-tiden idag stupade jag i säng men istället för att lyckas somna började jag störtböla. Min sambo och bästa vän Josefin undrade om något hade hänt och jag kände mig som jordens töntigaste när tårarna sprutade och jag snyftade fram något snorigt svar i stil med "Nej, jag är bara så himla trött".
Jag har svårt för att sova på dagarna, jag har för många myror i brallerna och får små-ångest av att sova. Sova kan man göra i graven är ett uttryck jag kan identifiera mig med men just idag önskar jag att jag kunde vara precis som alla andra, och bara få sova en liten stund.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

isasjosten.blogg.se