isasjosten.blogg.se

allt eller inget

Såhär års ska man va snäll har jag hört

Kategori: Allmänt

Eftersom att jag vintertid ser ut som nån slags variant av vit blank julkorv med inslag av diverse delikatesser i ansiktet, och eftersom att det hör julen till att vara extra snäll så tänkte jag att detta måste ju även gälla ansiktet. Därför använder jag BARA dessa produkter för tillfället. BB-cream, grym för huden och ger iallafall känslan av att verka något täckande, foundation (fattar inte varför det kallas så när det är som puder) från I.d bare minerals och concealer och bronspuder från samma märke. Å så ett lipsyl (hur stavas det?) som jag fick i nån goodiebag från Burt's bees. Det är gjort på bivax om jag inte minns fel.

Sa ju det. Sjukt snäll är jag.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

isasjosten.blogg.se