isasjosten.blogg.se

allt eller inget

SHM (softa-hemma-mode)

Kategori: Allmänt

Men hörrni, vilken snuskdag det bjöds på va. Regnet har pissat mig i ansiktet exakt hela dagen. Efter skolan svängde jag förbi Ambassadeur för att hänga med en av mina bättre killkompisar. Han kallas Kvick. Ganska snabb är han. Det vankades SHM-förfest men jag var snabb att lägga benen på ryggen för att fly kaoset och landade på East (huvudstadens bästa sushi) där vi proppade magarna fulla med musslor, sjögrässallad och sashimi. Mums. 
Lilla partynerven började rycka i lilltån, men den här gången kände jag att den lilla förnuftiga filuren som klamrat sig fast på min axel under den senaste månaderna fläkte upp örat på mig och väste "Gå hem med dig kärring" och sagt och gjort.
Nu ligger jag i soffan och längtar efter ett tufft intervallpass imorgonbitti. Visserligen med en påse saltlakrits på magen, men vad gör det!?
Så ha en svin-najs kväll alla SHM:are. Det ska jag ha, när jag SHM:ar på mitt eget lilla vis :)
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

isasjosten.blogg.se