isasjosten.blogg.se

allt eller inget

Söndagens avslut sätter standarden för veckan

Kategori: Allmänt

Så är det för mig iallafall. Trots den sanslösa tröttheten pallrade jag mig ner till Liljeholmen och avrundade veckoformen med en vinnande kombo enligt mig - BC och BB. Ny koreografi på combaten fick mig att känna mig som en bortkommen hare med tourettes i benen, men svettigt var det och jag börjar äntligen få in jabbarna och de där satans krokarna. På bodybalancen körde jag nån egen variant med minusbetoning på balansen. Tröttheten gjorde sig påmind och jag var vinglig som en packad fjortis. Dock gjorde jag mitt yttersta passet igenom och för det får man faktiskt vara stolt enligt mig. Nu ska jag och min kompis Kajsa se Callgirl. Uselt söndagsfilmval, jag vet, men det är helt enkelt de allvarliga filmerna som tilltalar mig bäst.
Nu laddar vi batterierna för en ny vecka, och hörrni, ni vet att det är mindre än en månad till jul va?
Puss på er

Kommentarer

  • ClaraS säger:

    Heeej :)))!
    Men vilket sammanträffande för vi såg också Callgirl ikväll.. nää kanske inte världens roligaste söndagsfilm, men viktig!
    Puss!

    Svar: Jag ska se sen i veckan! Vi såg Blondie och den var absolut oviktig.
    isasjosten.blogg.se

    2012-11-25 | 22:21:00

Kommentera inlägget här:

isasjosten.blogg.se