isasjosten.blogg.se

allt eller inget

Uppe med tuppen

Kategori: Allmänt

Som bekant är tre grabbar i medelåldern på besök i stan och lirar skiver i nån förort - kommer inte ihåg vad de heter men de måste va från landet för de har dragit hit alla sina hundratals tusentals kompisar, eller så lider de bara av korvstoppningssyndromet, dvs trivs i korvstoppade miljöer. Det här resulterar i överfyllda krogar och stretchade öppettider och för att ladda för kriget åt jag och min kollega/vän en fet trerätters hos en annan kollega på Tre vänner i midsommarkransen. Detta käftligg i matväg (skitgott) gjorde kvällen igår lite lättare - ganska smärtfri trots att vi gjorde en grym kassa i min bar igår.

Att min mage håller på med någon sorts basorkester hindrar mig ändå inte att kliva upp med tio-tuppen denna morgon för nu står Bodypump först på dagordningen och att jag är mentalsjuk och längtar till ett träningspass som börjar fem timmar efter hemkomst natten innan behöver ni inte ifrågasätta, för morgongröten ligger där den ska, smurftajtsen är på och tröttheten har jag kastat i papperskorgen. Allt är som det ska med andra ord.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

isasjosten.blogg.se