isasjosten.blogg.se

allt eller inget

Äntligen är det klart

Kategori: Allmänt

Idag sattes sista skruven och jag är officiellt färdigt inflyttad i min lilla lägenhet, bortsett från den groteska taklampan som väntar på en snyggare ersättning. Det har tagit mig exakt fyra dagar att komma iordning och jag är nöjdare än alla barn i Stockholm tillsammans på julafton. Dock har jag en drös med människor och tacka för att de ställt upp och burit, borrat, kört, och såvidare. Idag hade jag två suveräna killar på besök - Martin och så min bror, Nils, som hjälpte mig att borra med slagborr. Jag har skurit upp min sista ouppskurna finger och kunde därför inte handskas med slagborren. Annars hade jag givetvis gjort det själv handståendes samtidigt...superljug. Så återigen, tack killar, ni är bäst. 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

isasjosten.blogg.se