isasjosten.blogg.se

allt eller inget

plus och minus

Kategori: Allmänt

 
 Dagens +
 
1. Orkade ta mig upp till en sådär bra Bodypump imorse
2. Hann ta en prommis i solen längs hela Kungsholms strand på lunchen.
3. Upptäckten av frysen inne på Mammuts restaurang. I den finns det cheesecakes och cupcakes i alla jordens smaker. Vi dog godmatdöden allihopa.
4. Mästerkocken på TV
 
Dagens -
 
1. Kriget med 3 fortsätter. Jävla skitoperatör.
2. Promenera med skor som klär av fötterna. T ex mina Dr Martens
3. Glömma mjukisbyxor efter man har tränat i kortbyxor. Kan bli klibbigt att få på sig världens tajtaste jeans.
4. Min styrplatta på datorn har lagt av. Därför jag inte kan avmarkera fetstilen.
5. Jag saknar GRiT Plyon på onsdagarna.
 
Den vänstra saken kanske ser ut som en lerskål med myrbajs men om jag en dag ska dö är den kakan det sista jag ska äta. Helvete vad den var god. Jag blir nog aldrig vältränad ändå...

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

isasjosten.blogg.se