isasjosten.blogg.se

allt eller inget

Måndag och nerklubbad

Kategori: Allmänt

Man märker att man sovit lite för lite när man häller mjölk i vattenkokaren, borstar tänderna med tvål och till råga på allt stökar runt i lägenheten i jakt på hemnycklarna på samma sätt som en skåpsupare gör när suget faller in - för att sedan hitta dem i dörren.
Började dagen med morgonmöte på Urban Deli och hörrni, ska ni äta frukost nån gång och befinner er nånstans runt nytorget, gå dit. På Urban är de experter på att samla allt som man önskar att man själv hade hemma varje morgon. Inget knussel, bara vanlig frukost som inte saknar någonting helt enkelt. Lite som korgen hade sett ut om man spenderat 2 timmar inne på ICA Kvantum i frukostsyfte. Trots grym frukost och otaliga försök till gravallvar lyckades jag inte riktigt vakna och när jag kom hem vid lunch var jag så trött att jag somnade på sängen som en nerklubbad säl. Vaknade vid tresnåret och undrade vilken dag det var. Om det inte vore för att jag såg i Sats-appen att det är Bodypump i Hornstull idag skulle jag gissa på torsdag..

Glömde fota frukosten. Såklart. Så fotar nästa måndag.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

isasjosten.blogg.se