isasjosten.blogg.se

allt eller inget

Reptilmumin som talar

Kategori: Allmänt

För det är exakt så jag känt mig idag. Så. Jäkla. Tung. Påsken är över och idag på tisdags-GRITen kände jag mig som en flodhäst i latex. Hela dagen har jag i och för sig gått runt och känt mig som svullo i sitt esse men inte undra på det när Oliver dessutom dagen till ära frågade vad som hänt med mina "rattar" som han uttryckte det. Jag skyllde på den blå blusen. Och förresten var det ingen blus, det var en skjorta.
Dessutom måste "påskmusten" ha dränerat mig på all vätska för jag håller på att smula sönder.
Därför sprang jag i panik till Liljeholmen för att införskaffa mig Essex. Nu tror man kanske att Essex är en flashig CD-skiva från 1991, på extrapris på ICA Kvantum. Kanske med ett svintufft slagerband på omslaget, men faktum är att det är en sjukt fet gubbsalva som luktar Allan. Dessutom köpte jag nån gelé för torr hårbotten. För att kompensera för mina misärinköp sprang jag in på Bodyshop och köpte världens bästa BB-kräm. Det är sant. Den är är magisk. Den röda grejen blev jag övertalad att köpa. Tydligen är det ett slags rouge men jag tyckte mest det liknade ett läppglans och såna kan man ju aldrig få för många av. Godisflaskan är för nagelbanden och den fick jag på köpet. Alltid nåt. Nu måste jag verkligen sova. Våra vänner från Frankrike är på besök och i Frankrike dricker man ju vin till sent in på natten. En "snabbis" blev en "långis" och så var den här tisdagen slut. God natt på er.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

isasjosten.blogg.se