isasjosten.blogg.se

allt eller inget

Superfrukost

Kategori: Allmänt

God morgon. Det här är min frukost. Jag har ätit samma i snart ett år och folk frågar om jag aldrig tröttnar på gröt och svaret är nej. Jag skulle kunna äta gröt till frukost-lunch-middag om jag var tvungen för jag tycker det är perfekt. Jag är en människa som måste äta när jag vaknar, och jag menar verkligen måste. Under natten slår det dubbelknut i magen och för att trycka ut den måste jag äta, helst så fort jag vaknar för det känns inte alls behagligt att ha en scoutknop som drar i mellangärdet. Så, damer och herrar, här har ni mitt bästa frukosttips:
 
- Kanel med banan och gröt
- 3 brustabletter i samma glas; C-vitamin, Calcium och Magnesium (har inte varit sjuk sen jag började dricka det här (bankar huvudet i trägolvet)).
- Kaffe
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

isasjosten.blogg.se