isasjosten.blogg.se

allt eller inget

Blasten, dag 2

Kategori: Allmänt

Idag har jag svettat mig igenom pass som NTC Focused Core, Ruffie, Bodypump 85, NTC Skills, Movement 101 och sist men inte minst Bodycombat som fick avsluta helgen. Känslan i magen har varit magisk rakt igenom. Känslan i röv, lår och axlar har varit tragisk rakt igenom. Jag hade inte någon aning om att den här nivån på träningsvärk existerade men jag kan inte låta bli att njuta för såhär genomtränad har jag nog aldrig känt mig i hela mitt liv. Undrar om jag någonsin kommer orka träna igen. Skämta bara, såklart jag kommer. Kommer kanske till och med att tycka att det är ÄNNU roligare, om det nu är möjligt. Söndagens jobbigaste pass? Ruffie. Tränade mot en livsfarlig norska som stundtals slängde runt med mig som en lovikavante, men jag var iallafall bättre på armhävningar. Tackar alla GRIT-pass för det. Jag har förresten träffat massvis med norrmän och norskor i helgen. Himla trevligt folk det där alltså. Vill passa på att tacka mina fenomenala träningspartners Åsa och Sofie också. Ni är roliga...
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

isasjosten.blogg.se