isasjosten.blogg.se

allt eller inget

Dagens mejl

Kategori: Allmänt

Här om veckan beställde jag lite prylar från Zalando. För er som inte vet så är Zalando en nätbutik som har det mesta när vi snackar kläder och skor. Personligen gillar jag Zalando mer än till exempel Nelly, som jag haft massa strul med tidigare, eftersom Zalando är punktliga, och i min mening även hyfsat pålitliga. Dessutom har dom rätt så mycket träningskläder och skor och sånt gillar jag. Men. Säga vad man vill om Zalando men det där med riktad marknadskommunikation är inte deras grej, men fint att dom försöker iallafall. Vem vet, namnet Isa kanske påminner om en 82-årig tant, och man kanske tar för givet att alla som bor i Årsta är pensionärer, men det stämmer i och för sig nästan. Eller så är det helt enkelt så att det är såna kläder man ska bära när man passerat 25. Vad vet jag. Rekommendationen nedan landade i min inbox nyss iallafall, och jag vet fortfarande inte om jag ska skratta eller gråta.
 
 
Vem betalar 1335 spänn för en plastdoja MED STRASS (!) och 2 cm kilklack?

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

isasjosten.blogg.se