isasjosten.blogg.se

allt eller inget

Duckdag

Kategori: Allmänt

Idag är det onsdag och för mig har dagen bara varit fel från start tills nu. Om onsdagen skulle få för sig att vända och bli lite ljus och härlig så skulle det göra mig väldigt glad. Just nu sitter jag på ett icke givande seminarium. Jag lyckades nämligen ägna två timmar imorse åt att uppenbarligen läsa på fel sidor i artikelkompendiet. Fel 27 sidor. På engelska. Amen tack liksom.
 Annars känner jag för att bara försvinna just nu. Gärna någon vecka eller så. Om någon har en flygbiljett över är det bara att hojta. Vart spelar ingen roll. Eller om nåt snille har konstruerat och monterat ett rymdskepp och skulle vilja plocka mig här utanför skolan skulle också fungera. Skulle bara behöva få vara ifred ett litet tag. Känner att jag inte är världens roligaste sällskap för tillfället och det är inte superkul att känna så. Jag vill inte vara bitter men ibland så är det helt enkelt så. Då får man buttra och muttra ett tag så är det bra sen. Det är okej. Men jag vill helst göra det själv. Så duckar idag. Så ni vet.
 
 

Kommentarer

  • Jenny säger:

    https://www.couchsurfing.org/n/places/stockholm-stockholm-county-sweden

    Börja kolla efter en soft soffa belägen på en nice plats åt oss till i sommar nästa seminarium vettja!

    Svar: bra skit. definitivt.
    isasjosten.blogg.se

    2013-02-06 | 23:11:42

Kommentera inlägget här:

isasjosten.blogg.se