isasjosten.blogg.se

allt eller inget

En sån dag

Kategori: Allmänt

Jag vet inte om det är halvmåne, solförmörkelse eller dåligt lufttryck men det är något som inte stämmer. Idag finns varken några hästar i stallet eller flingor i paketet. Och det blir bara värre. Det måste vara GRIT:en. Eller byxorna jag hade på mig på passet. Det var inga tajts, det var någon slags mysbyxa som jag fått i present. Varför jag tog på mig dom vet jag inte men jag tror att jag tyckte lite synd om dom där dom låg orörda i byrålådan och var tvungen att sympati-inviga dem. Dumt gjort för väl på gymmet märkte jag att det fanns två val att bära dem på. Blöjröv eller kamel-tå. Var bara att välja. Kände att blöjröv var det minst genanta men jag tror nog att det vart lite tyngre än vanligt. Sedan passet slutade för 53 minuter sedan har jag hunnit glömma vattenflaskan på gymmet, kört mot enkelriktat OCH mot rött (eller okej det var Nisse som körde), lagat mat på avstängd platta och gått ner i split över en snövall. Man kan även kalla det för en halv-vurpa men jag tycker split är bättre. Apropå vurpa. Kom över den här vurpan här om dagen. Min kompis Kristina lyckades fånga mig på film när jag ramlade. Jag fick en Oscar för den vurpan, år 2010. Årets praktvurpa står det på pokalen. Nu är det bäst att jag går och lägger mig innan något dumt händer. Eller snart. Först mitt favoritprogram: Sveriges Mästerkock. Äh nä just det, det är inte torsdag...
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

isasjosten.blogg.se