isasjosten.blogg.se

allt eller inget

Helgen i bilder

Kategori: Allmänt

 
 
Helgen inleddes med tjejkväll, tacos, tjejprat, och ett invigt stöldgods (vår "Fondue-gryta" om man nu kan kalla det för en sådan). Min sambo kom hem med en fin present till mig. Vem min sambo är? Josefin. Vem har sagt att man behöver män när man har tjejkompisar som överraskar med såhär fina grejer?
 
 
Lördagen vet ni ju redan vart den spenderades, och avslutades. Mamma knäppte en bild på mig när jag för en stund trodde att jag hette Ingeborg och var 101 år gammal. 
 
 
Söndagen behöver inte sammanfattas mer än i inlägget nedan, för jag har sjuk värk i armarna, ögonen (har använt linser i helgen - dra på trissor) men kan sammanfatta helgen som sjukt jävla lyckad och förmodligen en av de bästa träningsupplevelserna jag varit med om på bra länge. Nu ska jag ringa och beställa en rullator eller kanske en flashig permobil, sen är det rödtjut, soffa, min bästa vän och pannacotta som gäller. Hörs när jag lärt mig gå igen. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

isasjosten.blogg.se