isasjosten.blogg.se

allt eller inget

Hjärtedagen

Kategori: Allmänt

I februari varje år infaller som bekant både "semmeldagen" och "alla hjärtans dag" på samma vecka. Tycker vi döper veckan till "alla glutenintoleranta singlars skitvecka", men jag är verkligen inte bitter. Snodde bilden nedan från en bekant vid namn Sara och jag håller helt och hållet med. Jag älskar väl inte min familj och mina bästisar mindre imorgon än idag heller. Och någon kille behöver jag inte, inte just nu iallafall. Fick min kärleksdos när min favoritbästis kom hem från Dublin inatt och kröp ner bakom mig i sängen. Det var mysigt. 
Firar dagen med handledarmöte, bodycombat och så lite jobb på det med världens bästigaste kollegor. Det är också mysigt.
 

Kommentarer

  • Agnes säger:

    Du är så jävla rolig Isa. Alla dina inlägg är klockrena och du skriver så sjukt fängslande och bra!

    Inspirationen är på topp!

    Tok Isa levererar!

    Svar: KRAM
    isasjosten.blogg.se

    2013-02-14 | 14:26:59

Kommentera inlägget här:

isasjosten.blogg.se