isasjosten.blogg.se

allt eller inget

Lördag

Kategori: Allmänt

Men godmorgon! Jag har vart vaken sen klockan åtta och känner mig piggare än på länge. Idag är en bra dag. Solen har hittat till Årsta och även Älvsjö dit jag är på väg nu verkar det som. Dubbelpass står på schemat direkt följt av kneg på Kung Albert. Kan låta som världens både jobbigaste och tråkigaste lördag men att köra 90 min dubbelpass i Älvsjö är ungefär lika psykiskt och fysiskt tillfredsställande som 90 min hos både thaimassörskan och terapeuten. Tycker jag iallafall. Om inte mer. Och att jobba med mina kompisar på Kung Albert längtar jag minst lika mycket efter som jag längtar efter att se Gladiatorerna-reprisen när jag kommer hem på fredagsnätterna. Idag har vi även utökat styrkan med ingen mindre än badamimbombang Pischa. Fullt hönshus med andra ord och när jag tänker på att vi skrattade oss nära döden igår undrar jag om vi kommer att klara oss ur den här lördagen levande. Tänk att man kan ha så kul på en restaurang.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

isasjosten.blogg.se