isasjosten.blogg.se

allt eller inget

Min födelsedag

Kategori: Allmänt

Igår fyllde jag som sagt 25. Eller bastade, som Mattias skulle ha sagt. Jag kan inte förstå vart den hemska tjugofemårsångesten kom ifrån. Det känns inte alls så farligt, det känns till och med ganska bra. Det kan bero på att jag har jordens finaste vänner och en underbar släkt-familj som var här och firade mig igår. Det kan också bero på att jag fick ungefär de finaste presenterna man kan få. Jag har nog aldrig fått så fina saker om jag ska vara ärlig. Blir alldeles varm i hjärtat när jag tänker på alla människorna som var här igår - och även om huvudet dunkade lite extra i huvudkudden imorse och jag och Jossan vaknade med ketchup i precis hela sängen eftersom vi tyckte donken i sängen var ett genidrag signerat Albert Einstein inatt - så måste jag nog utnämna mig själv till Sveriges lyckligaste 25-åring idag. Så Tack Tack Tack alla som var här igår, ni är bäst. <3
 
 
 
Mina vänner gav mig en resa. HUR FINT?
 
 
Den absolut trevligaste boken jag nånsin fått
 
Klockan är inte ens elva och jag och Jossan har hunnit städa, packa bilen, möblera om OCH ätit soppa. Nu ska vi gå runt Årstaviken och sen till Liljeholmen för att köpa en antirynk-ögonkräm till mig. Sånt man tydligen ska ha när man är vuxen. 
 

Kommentarer

  • Clara säger:

    Tack själv världens bästa och finaste 25åring! Du hade fixat så fint igår och jätte god mat!! Och glöm det där med rynkorna nu, alla är ju typ 25 nu liksom!

    2013-02-10 | 16:10:04

Kommentera inlägget här:

isasjosten.blogg.se