isasjosten.blogg.se

allt eller inget

Sådär

Kategori: Allmänt

Nu har jag duckat färdigt. Är i skrivande stund på språng mellan St Eriksbron och Hornstull för jag är mitt emellan onsdagens dubbel. Det blev en liten U-sväng med 3:ans buss. Skyller på syrebrist. Annars? Jag har konstaterat att nakenhet ger många likes på Instagram, och så har jag kört igenom en väldigt trevlig Bodypump. Kände att när är det läge att öka om inte när man känner sig lite småfrustrerad, så lassa på både på ben och biceps - och klarade det! Dessutom var det som om kraften tog frustrationen med sig och när jag gick ut ur salen kände jag mig till och med lite glad. Det är träning, ni. Har ni testat dessa förresten? Om man gillar lakrits är de starkt beroendeframkallande. Jag svalde allihop på 23 minuter. Gör inte det! Inte nog med att det är lakrits. Det sägs även att de har laxerande effekt. Inte för att jag nånsin går på toaletten, men jag kan ju tänka mig.

isasjosten.blogg.se