isasjosten.blogg.se

allt eller inget

Sällis

Kategori: Allmänt

Idag fick jag snyggsällskap på både pumpen och plyon av mina kompisar Emelie och Pischa. Det var roligt. Bra kombo det där när jag tänker efter. Emelie är ruttad som få när vi snackar mellanmål och hon försåg mig med morötter och såg till att jag kom ihåg min proteinshake innan plyon och Pischa är expert på träningsskador och gav mig en hel del tips och trix kring övningar man kan göra om det börjar värka. Att stå på en bok och göra enbensknäböj ska tydligen vara bra så bibeln jag fick av mormor har åkt fram i knäsyfte. Tänk att jag skulle få nytta av den, det trodde jag aldrig. Nu är jag så utslagen man kan bli och är mer taggad för skönhetssömnen än vad alkisarna vid gullmarsplan är på att knäcka första morgonbärsen. Med detta säger jag godnatt. Men först - Sveriges mästerkock. Har jag nämnt att onsdag är min favoritdag?
 
 
Thank god for filter. Man kan ju alltid låtsas...

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

isasjosten.blogg.se