isasjosten.blogg.se

allt eller inget

The nike blast

Kategori: Allmänt

Jag kan inte minnas sist jag ställde klockan klockan 07 på en lördagsmorgon. Om ungefär en timme ska jag möta några kompisar och sen smäller det. I helgen ska jag bara få hänga runt med andra människor som lider av samma åkomma som jag, träningssjukan, och lyssna på träning, titta på träning och träna själv. Jag ska alltså på The Nike Blast i Globen, ett träningskonvent där man koncentrerat alla träningsdårar på ett och samma ställe under just denna helg i februari. Jag menar förresten såklart inte det där med att vi lider. Njuter menar jag förstås. Att träna är det bästa som finns och att man hittat en adrenalinkick av rang i något som är så hälsosamt och viktigt är för mig en vinst i sig.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

isasjosten.blogg.se