isasjosten.blogg.se

allt eller inget

Välkommen hem Mattias

Kategori: Allmänt

Idag är det inte bara torsdag, jobb-dag, bodycombatdag och ärtsoppedag utan även en speciell dag för mig, bland annat. Idag kommer nämligen kanske världens bästa kille hem från sin långresa i Brasilien. Mattias kan vara en av de topp tio roligaste människorna i världen, om han får säga det själv.
Jag skulle säga att han tillhör topp tre. Det är inte bara det att han säger himla roliga saker som får en att ladda handväskan med extra trosor in case of läckage, han lyckas göra slash råka ut för så roliga saker också, och han är en jäkel på att återberätta sina historier. Det slutar alltid med att man har glömt bort vem man är för att man både tjuter och skrattar så att man närapå tappar bort sig själv. Det grämer mig att vi inte kan bli kära i varann, för om Mattias inte vore som en bror för mig skulle jag gifta mig med honom på studs, för ett roligare liv än med honom tvekar jag på att man kan få. Att han dessutom tillhör en av mina absoluta favoritfamiljer och har en syster som är min bästa vän och en mamma som man är så bekväm med att man utan knussel kan be om pinsamheter eller förnödenheter som Microlax om man nu skulle behöva det, gör inte saken sämre. Så välkommen hem Mattias, vi har saknat dig. Och kanske kanske kan vi bli lite kära någon gång..

Kommentarer

  • Bästis säger:

    Hahaha! Jag hoppas ni blir lite kära en vacker dag!

    2013-02-21 | 17:05:12

Kommentera inlägget här:

isasjosten.blogg.se