isasjosten.blogg.se

allt eller inget

1 Jan 2013

Kategori: Allmänt

Ni vet ju att jag har myror i brallan så efter några kvartars horisontalläge i soffan tog jag tag i mig själv och åkte hem till Kajsa där nyår skulle firas för en andra gång. Som den restaurangare man är har man ju samlat på sig en del kollegor under åren och eftersom att många av dessa jobbar på självaste nyårsafton kan man kalla nyårsdagen för restaurangarnas nyårsafton. Oxfilé och champagne är ju alltid trevligt så jag var inte sen att tacka nej. När mina kompisar skulle ut och stöka kände jag att det var dags för mig att avböja så nu sitter jag, full i magen med pappa och lillasyster och tittar på Melissa Horn Live på Cirkus på TV. Kunde inte tänka mig en bättre start på 2013.

Cherry gillar golv

Finaste Mange och Cherry med det sjukaste håret jag nånsin tagit på

Mange hade oxfilékurs med mig

Jag och Kajan

Landade tillslut hemma i köket hos mamma och pappa.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

isasjosten.blogg.se