isasjosten.blogg.se

allt eller inget

Död eller levande? Ingen aning.

Kategori: Allmänt

Vill ni testa att dubbeltugga frukosten fyra gånger om, se vita blinkande stjärnor vart ni än vänder er samtidigt som musklerna sakta domnar bort medan organen förflyttar sig i kroppen som samtidigt genomgår århundradets naturkatastrof?

Då mina vänner ska ni testa kombon Bodypump & GRIT Cardio, på direkten efter varandra. Gärna dagen efter ni har lämnat 4,25 dl blod och endast en timme efter intag av en skål havregrynsgröt.

Är du träningstypen som gillar att "gå på bandet" och pudra näsan mellan varven, hmm. Testa inte. Det här var en av de tyngsta träningsupplevelserna jag varit med om. Inte nog med att jag visste om att jag såg ut som en överkörd fågelunge, jag fick det dessutom bekräftat när jag kom hem.

Med facit i handen skulle jag både ha väntat med att ge blod och ätit frukosten lite tidigare, men jag säger det ändå igen. Jäklar vad härligt det är att träna tills kroppen inte tål mer. Kan inte få nog. Vill ni också prova på att dö litegrann så är det fritt fram att följa med mig nästa lördag, bara att boka. 10.30 i Älvsjö drar det igång.

Nu blir det mat, mat, mat, installerande av den nya chins-stången (tack för tipset Pischa ;) och... just det ja... Den där jäkla hemtentan...

Lovar, ingen vill se hur jag ser ut just nu.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

isasjosten.blogg.se