isasjosten.blogg.se

allt eller inget

Golvad

Kategori: Allmänt

Ikväll hade jag efter lagad middag tänkt ta ett bad, läsa bok, ta upp plugget och fixa mina hemskt torra vinterfötter. Jag hade till och med tänkt måla tånaglarna men det var något som tog stopp någonstans mellan diskandet och bordstorkande. Det blev tvärnit och jag ville bara falla ihop i en liten hög. Jag vet inte om det var Griten imorse som kom ikapp och tog strypgrepp eller om maten jag lagade blev så stark att den krävde mer energi än vad den gav, men min kropp slutade fungera och sa stopp och belägg. Så här ligger jag, oduschad med ofixade fötter och ogjort plugg men med en påse lakrits på magen och just nu är det precis vad jag behöver. Har ni testat dessa förresten? Vad tror vi?

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

isasjosten.blogg.se