isasjosten.blogg.se

allt eller inget

Helgen i bilder

Kategori: Allmänt

Så har januaris sista och årets första lönehelg sprungit förbi, och det gör mig ingenting alls för jag diggar inte Januari särskilt mycket. Jag tycker nog att det är årets mest sugiga månad om jag ska vara ärlig. Helgen har dock varit fantastisk och om det inte vore för att jag råkar veta att det är just januari hade jag lätt kunnat missta den här helgen för att vara direktplockad ur december. Den har nämligen gått i matens och dryckens tecken, minst sagt. Livet alltså.
 
 
I fredags körde vi en liten AW med mina blivande kollegor och min nya chef. Klämde en chiliburgare som faktiskt var helt okej. Drack ett galet bra rödpang. Börjar man bli tant när man börjar intressera sig för sånt? Sen gick vi till Anglais där vår chefs fruga lirade skiver, men jag blev kortvarig, kände ett kall och tog mig hem tidigt. På Lördagen åkte jag och tränade som vanligt, och sen fick jag brådis för skulle på dags-inflyttningsfest hos min kompis Dasha. 
 
 
Ibland undrar jag hur hon gör för hon är helt enkelt världsbäst på att fixa fest. Hennes lägenhet var liksom ingen lägenhet längre utan hade förvandlats till en mindre nattklubb och allt var så satans satsigt. Bar, DJ-bås, och ett galet drag.
 
 
 
 
Malcolm B dundrade in och ba "Wazzup Malcolm's in da house" och brände av två låtar bara sådär. Tjena.
 
Imorse var rastlösheten ett faktum och jag sysselsatte mig med aktiviteten köksskrubbning. Som tur är har jag världens smartaste tjejkompisar som ringde precis lagom till magen började knorra och meddelade att de hade bokat brunch klockan ett, inte så långt från där jag bor. Så tog en halv PW ner till Liljeholmskajen och där fastnade vi i flera timmar.
 
 
 
Fick ta en bild på Cissis våffla istället för min för den var för ful tyckte Sara.
 
Nu ligger jag jäst som en bulldeg i sängen och ska snart rulla ur för att krypa ut till träningsbyrålådan och försöka klämma in kaggen i någon sorts träningstopp som inte är för tajt för om 55 minuter börjar Bodycombaten i Liljeholmen, och det vill man ju inte missa.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

isasjosten.blogg.se